"Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem twojego życia."
Mark Twain

wtorek, 21 sierpnia 2012

Ostatnio jakoś olewam ten blog, nie wiem sama czy to z lenistwa czy też dlatego, że mnie praktycznie w domu nie ma. Chciałam napisać post typu obiecuję poprawę ale z tymi słowami jest różnie u ludzi (u mnie oczywiście też), także napiszę - będę się starać naprawić swój błąd.
Jak Wam się podoba perspektywa końca lata ? Płakać się trochę chce, ja co prawda na studiach i właściwie mam jeszcze miesiąc ale przez moją głupotę i lenistwo muszę się uczyć już w sierpniu na poprawki. Do tego mam dziś dentystę (brrr...), ale w sumie mam pewne pytania do pani doktor, dlatego mam nadzieję, że ból zrekompensuje sobie odpowiedzią.
W sumie to i Wam je zadam : chce mieć bielsze ząbki, może już używaliście żelu z białej perły albo te paski z blend-a-med ? Wiem pełno portali o tym pisze ale jeszcze jedno zdanie na ten temat w sumie nie zaszkodzi.
Do usłyszenia mam nadzieję wkrótce :))

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za tyle ciepłych słów :) Co do wybielania ząbków słyszałam, że dobre są paski CREST WHITESTRIPS SUPREME, wiele pań je zachwala.
    Ale słyszałam też o domowej metodzie wybielania zębów sodą z cytryną. Tylko ta metoda jest mniej zdrowsza dla szkliwa.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. HEjka fajny blog ;)
    Co do wybielania to ja tez bym chciala sobie wybielic narazie stosuje paste blendamed (sorki nie chcialo mi sie pisac dobrze;P ) narazie stosuje 3 dni :P
    zapraszam na moj blog ;)
    http://widze-czuje-slysze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorki pomyłka ;PP mojpieseknelly.bloog.pl
      to moj blog ;)))

      Usuń
  3. Nie olewaj bloga!
    Nominowałam Twojego bloga do nagrody Versatile Blogger Award, czyli nagrody dla Wszechstronnego Blogera, która przyznawana jest blogom na całym świecie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do wybielania - najlepiej porozmawiać z dentystką. Nigdy środki dostępne w sieciówkach (np. Rossmann) nie będą dobrze działać na nasze szkliwo. Lepiej dołożyć trochę pieniędzy i nie martwić się o stan zębów później.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesolych .!
    Zapraszam do mnie u mnie nn ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. 22 year-old Web Developer II Jedidiah Klagges, hailing from Mont-Tremblant enjoys watching movies like My Gun is Quick and Handball. Took a trip to Historic Centre (Old Town) of Tallinn and drives a Ferrari 275 GTB/C Speciale. strona

    OdpowiedzUsuń

Zostawiasz komentarz ? Dzięki ;* Odwdzięczę się :)