"Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem twojego życia."
Mark Twain

czwartek, 3 maja 2012

White

Hej :* Z uwagą przeglądam różne blogi, lubię czytać posty, oglądać Wasze kreacje, zdjęcia - to naprawdę inspirujące, dlatego postanowiłam też od czasu do czasu dodać tu parę fotek moich stylizacji, które będę uważać za naprawdę warte zobaczenia oraz fajnych dodatków, które nabyłam w ostatnim czasie.

Od dłuższego czasu panuje trend białych butów, który szczerze baaardzo mi się podoba. Na wielu pokazach mody można było zauważyć królującą biel :


Postanowiłam nie próżnować i również poszukać takich bucików - no i mam ;). Są w sam raz takie jakie chciałam a naprawdę mi znaleźć cokolwiek to idzie z cudem. Jestem wysoka (173 cm) i do tego mam rozmiar butów 40,5 więc lekko nie jest, uwierzcie. Szpilek wysokich nie założę bo nie bardzo lubię być wyższa od innych a przede wszystkim jeśli chodzi o faceta. Za to za płaskimi butami też nie przepadam bo wydają mi się po prostu w niektórych sytuacjach mało kobiece. Za to te oddają wszystko co tak naprawdę chcę. Oto i one :












buty: BOTI ,,Clara Barson,, - 59,99 zł

Prawda, że śliczne ? ;)
I pamiętajcie : nie warto wydawać czasem dużo kasy, żeby być modnym. 

Buziaki ;**


4 komentarze:

  1. Piękne butki:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne butki ♥ Między nami jest duża różnica wiekowa ale nas blogerki łączy pasja dzielenia się z innymi naszymi pomysłami, czyli blogowaniem. Będę tu częściej zaglądała. Blog zapowiada się interesująco i na pewno taki będzie. Obserwuje i liczę na to samo. Mam nadzieję że ty czasem też do mnie wpadniesz . Zapraszam do siebie na:

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze butki są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiasz komentarz ? Dzięki ;* Odwdzięczę się :)