"Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem twojego życia."
Mark Twain

sobota, 21 kwietnia 2012

Czas miał leczyć a nie gorzej przygnębiać !

     Po ciężkim tygodniu wreszcie mogę chwilę odsapnąć, chociaż nie na długo bo w tym tygodniu mam kolosa z maty. Jednak chcąc sobie poprawić nastrój przed nadchodzącym tygodniem wybrałam się dziś na krótkie buszowanie po sklepach. Stwierdzam, że jestem typową kobietą, bo z pustymi rękoma nie wyszłam. Kupiłam super kieckę, która przyda mi się na weekendowy wypad do klubu na który się szykuję już w najbliższą sobotę z moją dobrą kumpelą R. i przyjaciółką K. Sukienka prezentuje się następująco (jest prze boska):
Mam nadzieję, że wybawię się teraz jak ostatnio w Wielkanoc, bo naprawdę było obłędnie.
     Zmieniając temat, myślę o kimś bez przerwy, a konkretnie to o moim byłym. Nie daje sobie z tym już rady, to jak jakieś uzależnienie. Już od dłuższego czasu nie jesteśmy razem a ja nie mogę przestać, to okropne. Czy można się aż tak przywiązać emocjonalnie do człowieka, przecież to jakaś kpina, on wozi się z inną laską a ja o nim myślę. Patrząc na facetów nie szukam kogoś kto by mnie zainteresował tylko wśród nich szukam jego. Dlaczego to tak boli, on mnie tak skrzywdził, zostawił, ośmieszył a ja głupia istota myślę o nim. To przerażające. Zastanawiam się ile to jeszcze będzie trwać, czy kiedyś nastąpi koniec.

To na tyle, Bye :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiasz komentarz ? Dzięki ;* Odwdzięczę się :)