"Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem twojego życia."
Mark Twain

niedziela, 1 kwietnia 2012

Wolny czas

Witam
    Ostatnio zastanawiałam się co mogę zrobić innowacyjnego w swoim życiu, coś czego nie robiłam ani razu a co by było świetnym zapełnieniem wolnego czasu, który jak pewnie każdy człowiek wypełnia jakimiś błahymi czynnościami typu oglądanie seriali, granie w głupie gry. No i jest, znalazłam - BLOG. Nie jestem może pisarką, ani też mówcą, ale lubię rozmyślać nad różnymi rzeczami, jednak rozmowa sama z sobą jest uważana za dość dziwną - to dlaczego by tego nie przepisać w formie elektronicznej. Może wtedy nie jest to rozmowa sama z sobą, ale z komputerem, a o tym nikt w dzisiejszych czasach nie mówi, że jest dziwne - przecież to era technologii.
    Nigdy nie myślałam o tym, żeby pisać, każde pisanie wypracowań, rozprawek itp. było wielkim problemem dla mnie w szkole średniej, podstawowej, gimnazjum gdyż jestem miłośnikiem jednak liczb. Dlatego też wybrałam też tą drogę, gdyż studiuje finanse i rachunkowość.
   
     Na końcu (powinno być na początku ale co tam) się przedstawię, gdyż warto być jednak jakąś jednostką ludzką - Karolina. Mam już 20 lat, co bardzo mnie smuci, teraz każdy krok życia jest wyborem przyszłości, nie mogę już popełniać błędów, które poprawiałaby po mnie moja mama - szkoda, to były piękne czasy. Jednak nie kończąc tak pesymistycznie wtrącę, iż wpadnę tu niedługo jak tylko znajdę coś nad czym będę musiała pogadać z komputerem.
To śmieszne, czy ja czasem się nie oszukuje -przecież rozmawiam sama z sobą :). Jestem dziwna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiasz komentarz ? Dzięki ;* Odwdzięczę się :)