"Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem twojego życia."
Mark Twain

czwartek, 12 kwietnia 2012

Niespełnione marzenia

Hejooo <3
Święta, święta i po świętach. Najgorętszy czas dla maturzystów i studentów - czy Ci pierwsi czy Ci drudzy to i tak wszyscy jesteśmy w czarnej d*pie. Pamiętam jak ja rok temu modliłam się, żeby matura była prosta - zdałam mimo wszystko, jednak przestroga dla maturzystów - STUDENCI MAJĄ GORZEJ !!! Ile ja mam prezentacji do zrobienia, po drodze kolokwia, ledwo co się jedna sesja skończyła to druga już się zaczyna.
Nie będę jednak przynudzać o szkole, bo czy tak czy siak trzeba to wszystko zaliczyć w życiu by być kimś.
Jak wiele innych osób mam marzenia, często się teraz zastanawiam nad jednym z nich. Chciałabym być stewardessą (moje jedno z większych marzeń). Jak uda mi się wszystko zaliczyć w tym roku to chyba pójdę na kurs dla stewardess. Bym wzięła urlop dziekański albo przeszła na zaoczne. Chyba po to żyjemy żeby spełniać te marzenia do cholery !!!  Bardzo pragnę , aby to mi się spełniło. Jak jestem na lotnisku zawsze patrzę z zazdrością na te dziewczyny w cudownych strojach, jak idą z gracją a każdy człowiek zerka na nie. W następnym roku akademickim na pewno rozpatrzę się jak to dokładnie jest z tymi kursami bo wiem, że coś takiego istnieje. A tym czasem wracam do swojej rzeczywistości, czyli dziś zadanka ze statystyki, maty i prezentacja z finansów - naaajjssss ;/
Buziaki :**




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiasz komentarz ? Dzięki ;* Odwdzięczę się :)