"Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem twojego życia."
Mark Twain

środa, 25 kwietnia 2012

Ombre hair

    Z myślą o tym, że jest wiosna, postanowiłam się zastanowić co zmienić ze swoimi włosami. Na początku myślałam, żeby je ściąć na fryzurę tak zwaną "bob", jednak po rozmowie z przyjaciółką zmieniłam diametralnie zdanie. W sumie ma racje, nie pasowałaby mi ten rodzaj uczesania, mam okrągłą twarz i jeszcze ją powiększać to niedobre rozwiązanie. Za to po oglądaniu portali znalazłam to co bym chciała zobaczyć u siebie - ombre hair. TAK, TAK, TAK, zakochałam się w takiej fryzurce. Czyż to nie jest zaje.biste ?






   Wszystkie trzy panie mają extra to zrobione (też tak chcę !!). I w takim razie mam misję do wykonania na ten tydzień majowy - fryzjer. Muszę koniecznie coś zmienić, bo za każdym razem jak patrzę w lustro to smutno mi się robi, że mimo, że młoda jestem to mało odważna. No ale koniec z tym. Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany !!! 

Buziaki ;**




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiasz komentarz ? Dzięki ;* Odwdzięczę się :)